Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-24, 19:42   #19
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - Gaming for 11-åring, hva trengs?

Må presisere at det er dagens oppsett som koster 10000+. De startet med et startkit med tastatur, mus og headset til 699, men med oppgraderinger gjennom år har de nå de tre tingene til tilsammen ca 4000. Fordi bursdager og juler etc. Oppgraderinger underveis har også vært dyrere enn den originale komponenten. Vil tro per pakke inkl alt helt i starten kosta 6-8000 per stk. Men jeg betalte ikke det! Brødrene hadde som sagt mye liggende. Jeg har kjøpt brukt en skjerm og et kabinett, og nytt to billige tastatur/mus/headsetsett, et skjermkort og et hovedkort. Annen oppgradering (ram?) har brødrene mine hatt liggende - men alt har i utgangspunktet kostet noe. Derfor mitt startanslag. JEG/VI har reelt betalt kanskje 8000 over flere år for begge.

Det var bare et laaaaangt poeng om at ps5 sannsynligvis er billigere i innkjøp enn en gaming pc.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat