Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-16, 22:17   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Induksjonstopp, hva vil vi ha?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Det er alt sjekket at dere har sikring kraftige nok for en god induksjonstopp? Her bør det være 25A - minimum 20A for en del topper, men det er da topper med noe reduksert effekt eller begrensninger for hvordan platene kan brukes samtidig i større grad. Og da snakker man om dedikert til toppen, og ikke sikring som deles med steikovn.

Vi regner med at vi må ha elektriker til å legge inn kurs, har tatt utgangspunkt i at den som er ikke holder (selv om leiligheten er splitter ny ).

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vår er sonefri, og det er veldig praktisk. Jeg hadde også unngått de som har en metall-list rundt kanten. Den kan gjøre det vanskeligere å plassere grytene, og man kan heller ikke dra dem halvveis av. Det kan være nyttig.

Ja, den vi skal bytte ut har den metallisten, og det så verken pent eller praktisk ut.

Jeg fant en test av induksjonstopper som anbefalte en fra Siemens. Vi har jo vært fornøyd med Siemens til nå, det meste av våre hvitevarer har kommet derfra.
http://www.bestitestguiden.com/teste...sjonstopp.html

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat