Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-18, 21:31   #15
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvide kjellervindu

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Hvis du vil ha det godkjent som soverom må du nok søke om det, men jeg vet ikke hvilken praktisk betydning det har at det er godkjent. Noen som vet?

Jeg har alltid antatt at det spiller en rolle i det øyeblikket det brenner og forsikringen skal utbetales. Det er også mulig man stiller seg lagelig til for hugg i en eventuell klagesak etter salg, selv om du har helt rett i at man kan kalle det p-rom enten det er lovlig eller ikke.

Også spiller det selvsagt en rolle i det øyeblikket det brenner og noen sitter fast i rommet og ikke klarer å unnslippe flammene. Brannforskrifter skal man ta på alvor; de er der av en grunn. (Jeg mente ikke å antyde at du ikke gjør det, Elise. Det var en generell betraktning.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat