Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-21, 19:39   #5
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Jeg dro til skikkelig og kjøpte inn masse REN-produkter rett over nyttår, litt på apoteket og litt på nett. Jeg har brukt det nå en tre ukers tid og er veldig fornøyd, huden min er mindre rød, mindre kvisete og bedre fukta. Bruker Evercalm Gentle Cleansing Gel, Ready Steady Glow Tonic og Evercalm Overnight Recovery Balm, som jeg kommer til å fortsette å kjøpe. Har i tillegg to typer dagkrem: Vitamin C Gel Cream, som jeg er litt mer lunken til, Ultra Moisture Day Cream, som jeg liker bedre, og Mineral Active 7 Eye Gel, som jeg ikke helt veit hvor godt funker, og er usikker på om jeg kjøper igjen.

Jeg har temmelig sensitiv hud, og er var for lukt og får fort irritert hud, men dette fungerte veldig bra for meg! Liker at det er tilgjengelig på mitt lokale apotek, st det har mild lukt og skal være sånn brukbart miljøvennlig.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat