Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-18, 11:24   #22
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om din interrailferie med familien!

Vi booket alt på forhånd, og for oss passet det perfekt. Da kunne vi bruke tiden der vi var på å oppleve i stedet for å lete etter en plass å bo. Jeg brukte mye tid på å planlegge ruten, bestemme antall overnattinger på hvert sted, finne fine hoteller til en ok pris og beliggenhet osv. Endelig rute var alle med på å "vedta" og vi ble enige om ca. hva vi hadde lyst til å få med oss de ulike stedene. Nå ble det selvfølgelig ikke akkurat slik, men at alle var involvert i planen, ga færre diskusjoner. Ungene (da 9 og 11 år) googlet byene/stedene og kom med forslag til hva de ville gjøre der.

Vi hadde uansett ikke tid og rom til å endre noe særlig på reiseruten underveis, siden vi skulle rekke en del på de 23 dagene, hadde interrailbillett der vi hadde 10 reisedager, hadde kjøpt en del sitteplasser og soveplasser på tog (hurtigtog - TGV og Lyra som vi tok - må man være tidlig ute for å sikre seg Interrailpris på) osv. Jeg er veldig glad for at vi hadde sitteplasser på de lang distansene, for da fikk vi sitte sammen selv på fulle tog (og mange var relativt fulle).

Vi hadde noen dager på stranden i Kroatia der vi tok full timeout fra stress og mas og storbysightseeing, og det er jeg også glad for at vi gjorde. Det var også godt med noen dager høyt oppe i Alpene.

Stabilt blodsukker og noen ønsker oppfylt for alle, var også en del av suksessformelen. Turen gikk overraskende bra, og ungene kranglet stort sett ikke i det hele tatt. Beste ferien vi har hatt!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat