Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-16, 12:09   #302
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe"

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg tviler på at en eventuelt ny regjering vil snu. En av grunnene til at det ikke skrives om dette er jo fordi at opponionen ikke lager baluba.

Mye av arbeidet som er gjort (som jeg kjenner i litt mer detaljer pga grunn av jobben min) ble startet under de rød-grønne.

Ja, jeg vet at regjeringen Solberg også nå rett og slett gjennomfører/har gjennomført en del endringer som flertallet i Stortinget har bestemt tidligere , og at de derfor kanskje egentlig er pianist og ikke komponist (ex uførerform osv).

Bekymringen min går kanskje mer på om ting plutselig stopper opp, og igjen skal utredes på nytt og på nytt (eks sykehuslokasjonsdebatten på Vestlandet) - men det kan kanskje like gjerne være mine fordommer mot prosesser og TTT i det offentlige

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat