Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-17, 16:25   #21
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.480
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store bruktkjøptråden

Masse kule Finn-funn, Maverick! og marmorbordet til LaBanga.

Jeg har en nokså ny gyngestol fra Finn, - som jeg hadde tenkt å kjøpe ny i møbelbutikken etter å ha sikla på den i over et år. Dukket plutselig opp på Finn så da sparte jeg to og et halvt tusen på det.

Ellers har jeg arvet spisebord med stoler fra førtitallet, etter besteforeldrene mine, og mammas skjenk fra nittensytti.

Åja, holdt på å glemme eksens gutteromsmøbler i furu (Stompa) som jeg malte hvit og bruker som tv-benk. Nesten så han ville ha dem tilbake.

Neste prosjekt står i kjellerboden, solide hyller som skal males og tas opp i stua og erstatte Billy-hyllene - som igjen skal vandre videre til kjellerstua hos sønnen min.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat