Tråd: Ny pc
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-17, 07:53   #10
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny pc

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Er det Windows-installasjonen som begynner å hikke, eller selve pcen?
Jeg bare spør, siden jeg kjører Linux på mine og enda har en T410 i bruk, den gamle T400 fungerer helt fint ennå, også, men begynner å jo å bli litt treg, med åra.
X230 som jeg fortsatt bruker nærmer seg fem år, ser ingen grunn til å bytte den ut, ennå.
Alle sammen har riktig nok fått SSD i stedet for HD på etellerannet tidspunkt, men utover det har jeg ikke byttet en ting.

Avsporing av tråden til HI, men det er selve hardwaren som klikker. Jeg tror rett og slett ikke X1 Carbon er like solide som T400-serien, som er noen arbeidsjern av noen maskiner. Er de mindre enn tre år får vi fikset på garantien, nå sist var det en vifte som røk, vi har også hatt en del batteriskifter på garantien. Jeg har den eldste maskinen på huset og min nærmer seg fire år og den blir ikke byttet ut med det første, men det er fordi den har blitt relativt lite brukt på grunn av tilgang til PC hos kunde også. (Et drog av en Dell-maskin, som veier ett tonn men er dønn stabil, sine fire år til tross.) Det var en generasjon med X1 for et par år tilbake, som hadde en dusteløsning med funksjonsknappene, og de har hatt kortere levetid enn de andre vi har, av en eller annen merkelig grunn.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat