Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-18, 14:46   #62
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.470
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne nytt hverdagsservise!

Juhu, jeg ombestemte meg og ønsket oss også frokostasjetter fra Marimekko siirtolapuutarha, de prikkete. Og fikk 10 stk, fra mannens søsken. De passer veldig fint sammen med alle mummikoppene vi har.

Så fikk jeg gavekort på 1000 kr fra svigerforeldrene mine, og for det kjøpte jeg middagstallerknene, og la i nok selv slik at det ble 10 av dem også. Og i dag var svigermor vill og gal, og var i byen og kjøpte 10 dype tallerkner til oss. Og jeg elsker dem, og kjenner at det er meg. Hadde ikke ventet at vi skulle bytte ut ALT så fort. Men godt å få ut det gamle Ikea-serviset, med striper og skår, og ikke minst godt å ha bestemt seg for noe (etter å ha lurt i mange år). Alt var til 25% rabatt på Kitch'n. Så dette er nå mitt nye hverdagsservise:

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 31-12-18 kl 15:39.
My er ikke aktiv   Svar med sitat