Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-15, 19:45   #356
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fraråder folk å ha felles økonomi

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Et lite spørsmål inn fra sidelinjen her nå; Hva hvis det med et smell og et brak skulle bli slutt på samlivet? At man på noen timer/dagers varsel skulle gå fra å være i et parforhold der alt i teorien kan deles til å kanskje skal stå der som en sveket part med en gal eks (og tro meg, de snur fra normaltfungrende til klin gæærn på veldig kort tid).
Hvordan tenker man at man skal få beholde penger og privatliv da?

Og dere som deler digitale løsninger med partner, hvordan kommuniserer dere dette? forstår bestevenninnen, moren i klassen, eksen til mannens bestekompis osv at det de deler faktisk ikke er privat til den man adresserer det til?

Her ble fyren heldigvis gradvis gal, sånn at vi fikk delt økonomien ganske bra før det smalt. Men han slettet nåde bloggen min "det skal ikke ligge noe fra min fortid på nettet" og mailen min (for å fjerne spor om ting vi var blitt enige om mht skiftet). Sånn i retroperspektiv har jeg blitt en del klokere/midre blond/mindre tro på menneskeheten og sikkert tippet hakket lengre over på motsatt side av selvstendighet enn jeg ville om eksen min ikke hadde gone loco etter bruddet. Og til alle de som sier "min mann kunne aldri gjort noe sånn!" Vel, det kunne ikke min heller.

(Ser tråden er milelang etter innlegget jeg svarte på, og det har jeg ikke lest. Enda).

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat