Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-14, 13:34   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bestille flybilletter før baby er født?

Hvordan er dette, mon tro? Barn under 2 år er vel gratis og sitter på samme sete som en av foreldrene (fanget)? Jeg har aldri reist med baby før. Problemet er at jeg har termin 7. april og familien vil dra til Italia tidlig i sommer og mannen ønsker å bestille billettene raskest mulig. Jeg vurderte først å bare bli hjemme med babyen men de vil ha oss med, og jeg vil jo helst også bli med selv om tanken på å reise med baby er litt skremmende for meg siden jeg aldri har gjort det før og alt er nytt. Vet jo ikke hvordan barseltiden blir, amming osv, men kan jo ikke bare sitte med krisetanker heller. Hvor gale kan det bli, liksom.

Men må ikke babyen ha personnummer og sånt først? Eller går det an å bestille babyens billett uten, og så etterfylle dette etter fødselen? *dum*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat