Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-18, 14:09   #33
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.470
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mater du fuglene?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.



Jeg er nok farget av å ha en mor som virkelig hater rotter og synes de er forferdelig ekle.

Ja, ekle er de også, men det er ikke hovedproblemet med dem.

Jeg bodde forresten i et hus i Sri Lanka en gang, som ble invadert av rotter. Jeg er nok litt farget av det. Satt alene i stua, etter at min venninne hadde reist, det kom krafselyder fra under sofaen, samtidig som et par rotter pilte over stuegulvet, en balanserte bortover bokhylla (litt som i den hyggelige lille Prøysen-filmen, uten sammenligning for øvrig), og det var tydeligvis party på kjøkkenet etter lyden å dømme. Jeg hadde skittentøyet mitt i en "flettet" plastkurv, og en dag fant jeg en av mine brukte truser trukket igjennom og kilt fast inn i en av disse små åpningene i kurven, og den delen som var på utsiden var spist opp så det var bare frynser igjen. Så de er både ekle og kinky. Jeg tok pikkpakket mitt og tok inn på hotell ganske kjapt. Det siste jeg skulle var å gå en tur på do, og da lå det ei drukna rotte nedi doskåla. Jeg satte aldri mine ben i det huset igjen.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 23-11-18 kl 14:41.
My er aktiv nå   Svar med sitat