Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-23, 18:38   #47
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.418
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg synes det er litt ubehagelig. Kommer an på. Flyr likevel.

Men min stakkars datter landet på Sola for et kvarter siden. I orkan. Piloten sa at flyplassen skal stenges nå. De måtte avbryte første forsøk og landet på andre forsøk 10 min senere. De fleste grein eller kastet opp. Vi bor for tiden i havgapet nær flypassen, og hele bygningen rister. Det er vilt ute. Et låvetak blåste nettopp av 500 m nedi her.

Jeg skulle engang til Island i november, flyplassen hadde vært stengt i over et døgn pga uvær. Bare søsteren visste jeg skulle komme, men jeg var så fra meg av skrekk at jeg snakket med flyveren i familien og da fikk jeg vite at Airbus var på Island for å teste det nye flyet sitt i ekstrem sidevind så han mente jeg bare skulle komme. Men det er forferdelig når flyet svinger alle veier på vei ned! Håper hun ikke blir redd neste gang!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat