Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-11, 15:39   #15
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det synd på dem?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Det er kjipt når ekteskapet ditt ryker fordi mannen din er horekunde. Jeg ser for meg at det er ekstra kjipt når ekteskapet ditt ryker fordi mannen din er horekunde, og sjefen din, den sure nabodama og den prektige gjengen i foreldreutvalget, treneren på skilaget til ungene dine og bestemora di vet at ekteskapet ditt røyk fordi mannen din er horekunde.

For ikke så snakke om hvor gøy det blir for enkelte barn å komme på skolen på nyåret.

Veldig godt poeng. Og det er heilt unødvendig å offentleggjere slikt.

Det er merkeleg at det er det at nokon får vite, som øydelegg ekteskapet, ikkje det at det er gjort. Eg trur at ønske om å oppsøke prostituerte, for ein gift mann, er eit symptom på at noko allereie er gale i ekteskapet. Det er kanskje naivt å tenke slik, men eg vil i alle fall tru at så lenge ein har det fint og får tilfredsstilt dei emosjonelle og seksuelle behova sine i eit forhold, vil ikkje nødvendigvis det å registrere seg på ei slik nettside i det heile tatt vere aktuelt. Ut i frå denne kanskje-naive tankegangen min, synest eg det er underleg at folk seier at eksteskapet blir øydelagt dersom den andre får vite om utruskapen. Eg meiner at det at den eine parten er utru, er eit symptom på at noko er øydelagt, uavhengig av om den andre parten veit om det eller ikkje.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat