Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-17, 13:30   #18
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.503
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags type dukke bør jeg kjøpe til ungen min?

Ser veldig fin ut! Og Crocs og baderinger må jo være stas da.

Yngstejenta mi har Rubens Baby som favorittdukke. Hun fikk den i gave på ett eller annet tidspunkt, og elsket den umiddelbart. Etter en stund ønsket hun seg, og fikk, tvillingbroren også ("Emma" og "Erik"). Disse er av tøy over det hele, men er veldig hardt stappet så de er faste. Jeg vet ikke helt hvorfor hun likte dem så godt, jeg tror det har med å gjøre hvordan det føles å holde dem, de er litt tunge, og faller godt inn mot kroppen som en ordentlig baby. Hun har i grunnen ikke vært interessert i andre dukker enn disse. Men jeg vet ikke hvor representativ hun er akkurat, det er mange som synes de er helt uinteressante.

Eldstejenta har aldri lekt med dukker i noe format. Verken i baby- eller barbie-kategorien. Ikke guttungen heller egentlig, bortsett fra en liten periode i barnehagen, og da var det en med myk kropp og hardt hode og armer/ben han likte best.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 03-07-17 kl 13:41.
My er aktiv nå   Svar med sitat