Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-24, 22:37   #17
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.278
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan vi snakke om partnerdrap/voldsalamer/menn som dreper?

Et spørsmål som jeg har tenkt endel på er hvordan de klarer å kapre seg nye kjærester etter at de fikk feks besøksforbud mot tidligere kjærester.

Jeg har en venninne som ble sammen med en sånn type, og de røde lysene blinket fra mitt første møte med han for meg. Han forsøkte tydelig å isolere henne fra både venner og familie. Jeg har i ettertid lurt på om jeg burde fortalt om mine røde lys, men jeg var veldig opptatt av å få en god relasjon til kjæresten hennes. Etter at det ble slutt mellom dem, de var sammen i flere år, kom flere tidligere ekser frem med sine historier ettersom bruddet ble ganske betent.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat