Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-09, 17:46   #6
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: #"€%&/()(/&%€%&

Har rørt nøye, og malt en flekk på veggen som har tørket. Den er like mørk. Vi får håpe jeg får byttet, men jeg vet ikke engang om butikken er der mer. Det var som sagt opphørssalg. Jeg har dobbeltsjekket fargekoden, og det er ikke snakk om at den er riktig blandet, denne fargen er ca 5000, dvs 50/50 svart og hvit.

Hvis jeg ikke får byttet, må jeg kjøpe noen ti-litringer med hvit base og blande selv. Det blir vanvittige mengder maling av det, men vi har en del kvadratmeter å bruke den på også.

Hvis koden er 5000, slik jeg tror, og jeg vil blande den ned til 1000, skal jeg da blande 1+5 eller 1+4? Og kan jeg blande Jotaplast med Jotun Sens?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat