Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-10, 14:38   #45
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Jeg ble inspirert av denne tråden og kjøpte produktet. Fnisende satt jeg med greiene på føttene i to timer. Fnisende fordi det er ganske komisk med plastikkposer på føttene. Etter 3 døgn begynte avflassingen. Kult! Det tok 3 dager og så hadde jeg helt myke flassfrie føtter. Meget fornøyd!

Hvorfor er det forresten så ekkelt? Jeg kan love at det ikke hang igjen flassfiller rundt omkring. Det er jo ikke slik at huden ramler av. Det smarteste er å massere føttene med et håndkle etter vask. Da forsvant det meste, til neste fotvask.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat