Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-13, 21:18   #5
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sende barnevogn i posten

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

For det første koster det mer å sende via oppkrav og for det andre får du jo da ikke sjekka vogna før etter at du har betalt ut pakken. Om det da viser seg at det er noe feil eller mangler ved vogna, kan du fort risikere å slite litt.

Det var en sak om dette i avisa for litt siden, hvor en person hadde fått pakke i oppkrav som viste seg ikke å inneholde det den skulle. Jeg mener en representant fra Posten sa at dersom du pakker opp pakken ved skranken når du henter, kan du nekte å ta i mot og betale dersom det er feil innhold. Da blir pakken sendt i retur til avsender.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat