Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-16, 21:49   #91
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

På samme måte ville det vært veldig bortkastet å servere meg et måltid til 5000,- kr, jeg hadde ikke evnet å verdsette det.

Men hvordan vet du det? Du er da i utvikling fremdeles, er du ikke? Eller mener du at du har lært og oppdaget alt du skal oppdage i livet?

Jeg var tidligere ekstremt kjedelig (også kjent som "kresen") i matveien, men ble en gang invitert ut på middag av en venn. Det var en passe OK restaurant, men denne gangen ble vinen godt tilpasset hovedretten. WOW! Det var en stor overraskelse å oppdage hvordan vin kunne utfylle smakene i maten!

For meg er et måltid på en Michelin-restaurant en opplevelse. Det handler ikke bare om maten, men også om stemningen, om å glede seg til å prøve noe nytt. Om å teste mat og vin sammen. Om å fnise litt over de stramme kelnerne på Bagatell eller skravle jovialt med kelneren på Statholdergaarden. Hvis hovedpoenget var å bli mett kunne jeg like gjerne gått på McDonalds eller slengt en Big One i ovnen.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat