Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-17, 08:35   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor digital bokleser er du blitt?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg blir helt månebedotten av fenomenet med å gi fra seg bøker. Jeg leser bare papirbøker, hører dog på lydbok i bilen. Jeg skal aldri kvitte meg med biblioteket mitt, for en tanke!

Her har jeg også verdt, men nå skal vi flytte om trekvart års tid, og nå lurer vi faktisk på om vi ikke skal ha bokhyller i den nye leiligheten.

Både jeg, mannen og snuppa leser det aller meste av bøker på kindle. Knerten leser veldig, veldig mye, og vi burde egentlig få ham også over på kindle.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat