Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-18, 19:54   #64
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Vel, jeg tok den i helgen. Vi fikk sitte ved bord på dekk 6 hhv 7 begge veier, og jeg synes faktisk de hadde et forbausende godt utvalg av kosmetikk og parfyme i taxfree. Annet vet jeg ikke, for kjøpte hverken kvota eller snop eller sånn. På Taxfreen hadde de også klær fra Vero Moda blant annet. De har også et utvalg klær og accessories i en egen butikk, med produkter fra diverse merker (Guess, CK, Gucci, Nora, Pilgrim, Gant osv). Jeg fant en del topper til både Storesøster og meg selv.

Jeg har sittet i flystolene tidligere, og de er greie å sitte i - men vi fikk ikke sove. Det er for mye lyd og "høyt"sovende folk rundt og overalt, at jeg rett og slett følte det nesten litt intimt. Pysj neste, liksom.

Det skjer ikke mye for voksne, men barna kan gå på noe skattejaktgreier og følge etter sånne utkledde figurer som går rundt omkring i båten. Som voksen bør du belage deg på å sitte i ro, med innslag av runder for å kjøpe mat/drikke/taxfreevarer.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat