Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-07, 12:10   #17
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I lys av en del andre tråder

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Kanskje ikke patetisk, men et utrolig dårlig argument.
(husker en tråd med slike argumenter, men ikke hva tråden var om)

Vel, å sende pm'er i en diskusjon fordi man får en rød prikk for meningene sine, og i den pm'en forklare hvor mange grønne prikker/støttepm'er man har fått, at det er mange som ikke tør stå frem i forumet med meningene sine, med argumenter MOT å være uenig, etc.

Jeg vet ikke, men jeg føler at det er et overtramp. Å prøve å presse andre brukere til å mene noe annet fordi mange har sendt dem grønne prikker og pm'er, at man bare må være klar over at det ikke er populært å mene det man mener i en aktuell diskusjon...

Det er vel egentlig en slags "trussel", eller forsøk på en. Og lite modent/voksent i mine øyne. Det virker i hvertfall mot sin hensikt på meg.

Jeg mener det ikke passer seg, og jeg blir irritert over slike hendvendelser pr. pm.

"Nå fikk jeg en rød igjen, jeg har en tyttebærskog, men maaaaaaange er enige med meg, de tør bare ikke si det!"

Det er å insinuere at andre brukere er uærlige, og det liker jeg faktisk dårlig når det er en diskusjon om et tema som faktisk er hovedfokus. Ikke prikker og hvem som mener hva.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat