Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-23, 13:56   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.546
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du kjøpt på XXL?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Flere ullblandingsgensere jeg har fra jean Paul klør ikke. Men ikke av de gå-tur-genserne, men spørs vel litt hva man skal bruke de til og om man liker jean Paul-stilen.

Har de det på XXL? Hvis du ikke mente det som svar på HI, men et generelt tips om ikke kløende ullgenser, kan jeg supplere med anbefaling om Lanullva sine med høy hals. 100% ull og supermyke! Men det hjelper ikke med gavekort på XXL der altså.

På XXL ville jeg kjøpt nye lette tursko med gore-tex, for det trenger jeg. De gamle er utslitt, så nå har jeg bare kraftige, halvhøye fjellsko, eller joggesko som ikke er vanntette. Hvis jeg ikke hadde hatt behov for det ville jeg kjøpt ull ja, eventuelt en ny løpejakke.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat