Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-09, 13:30   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.847
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for pærer

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Her er en pære til.

Jeg bruker mye kjoler med belte i livet, omslagskjoler og omslagscardigans. Har nettopp turt å prøve trange bukser med videre bein, og sammen med litt hæler på skoene var det jo riktig flatterende. Jakker får jeg ikke til. Hva slags jakker bruker dere nå om våren?

Jeg har i det siste brukt en svart nesten regnkåpeaktig sak jeg hadde som gravid, minst ett nummer for stor. Det er jo håpløst! Ellers liker jeg godt korte, innsvingte jakker, men sliter litt med materialvalget etter at jeg fikk barn som gulper/sikler/slagger kaviar/kliner leire på klærne mine.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat