Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-19, 19:55   #7
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har noen prøvd instant pot/elektrisk trykkoker?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nye trykkokere er ikke noe farlige. En instant pot er jo også en trykkoker, bare elektrisk. Du kan selvsagt bruke den som slow cooker i tillegg, men om det er trykket du er redd for er det ingen forskjell.

Jeg har denne: https://bakerenogkokken.no/gryter-og...koker-8-liter/

Jeg foretrekker at den brukes på komfyren av plasshensyn, og den kan også brukes som vanlig gryte uten lokket.

Ser at det prismessig blir liten forskjell og dersom jeg kjøper instant pot kan jeg kvitte meg med slow cookeren og bruke plassen den står til den nye. Tror jeg må tenke litt mer på det og se litt på hva folk bruker den til på nettet. Ser ikke for meg at jeg kommer til å bake mye kaker og lage yoghurt i den akkurat, så de funksjonene er ikke viktige for meg.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat