Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-21, 11:04   #74
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.934
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Too Good To Go?

Jeg har god erfaring med bakeriene i Bergen, men det virker som om de i liten grad er med nå. Og så er det noen butikker som har veldig gode opplegg, men igjen så er det ikke så ofte de legger ut noe.

Jeg tok sjansen på en Deli de Luca i dag, for der har jeg tidligere fått youghurt og annet morsomt. Men i dag var det en baguett og ellers boller, så det var litt skuffende. Satser på at tenåringene hjemme blir fornøyde.

Jeg har hentet blomster noen ganger og det var masse, men de var også veldig nær å visne. Det er greit om man vil ha blomster en dag eller to. Da fikk jeg mye for pengene.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat