Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-07, 00:06   #28
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.463
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppgave for min datter ... småhaster litt. Trenger input

Siden oppgaven skal skrives ferdig i morgen ville jeg benyttet den raske metoden:

- studer innholdsfortegnelsen i pensumboken og bygg opp et rammeverk for oppgaven på bakgrunnav dette.
-les sammendraget for hvert kapittel og relater dette til markedet for jeans og dytt så inn et avsnitt om hvert punkt i rammeverket for oppgaven.
-hvis det ikke er tid til de to forrige punktene ville jeg tatt den enda raskere metoden og bygd oppgaven rundt de fire P-ene (er det ikke slike huskeregler på samme forbokstav BI elsker da ?) Price, Place, Promotion og PR
- jeg ville begynt med å segmentere markedet; segmentet vil kanskje legge føringer på hvordan jeansene skal skaffes til veie (fremstille selv eller ta agentur på allerede eksisterende merke fra utlandet), skal det bygges opp et helt nytt merke på jeans eller skal det være en linjeutvidelse fra en eksisterende, sterk merkevare; Odd Molly jeans for eksempel.
-Hva er distribusjonsstrategi; skal det satses på nisjebutikker eller selge inn merket til kjedebutikkene.
-hva er prisstrategi?
-hvordan skal merket gjøres kjent (PR)

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat