Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-08, 12:05   #15
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Eldreomsorgen i Norge - Advarsel! Langt

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Takk, alle sammen for råd, synspunkter og deres egne erfaringer!

Jeg er ganske sikker på at min oldemor trenger hjelpen om morgenen, det er mormor som hjelper henne opp av sengen og tar på henne strømpene(det er hovedproblemet, resten er nok også tungvindt men hun klarer det bare hun tar tiden til hjelp). Mormor sier at om ikke hun hjelper til med strømpene så tar det minst en halvtime før hun klarer det selv. Nå har hun i tillegg begynt med støttestrømper og det er mye vanskeligere å få på. Mormor klarte ikke å få det på bena til oldemor første gangen, det måtte min mor hjelpe til med(det skal sies at dette var om dagen. Hva de gjør når de er alene med de strømpene aner jeg ikke.)



Da syns jeg dere skal klage på vedtaket, så lenge en pasient ikke klarer å tilfredsstille de elementære behovene, og pårørende ber om hjelp, så har man rett på hjelp. Dere kommer ikke til å få hjelp så lenge det ikke skjer noe mer med henne,legen legger ved sin anbefaling eller der ekalger. Lykke til!

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat