Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-15, 11:57   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med SMEG-ovner

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Ja, det kan definitivt være praktisk! Men jeg ser at SMEG-ovnene har en kant som str ca 10 cm opp i bakkant, og da blir det muligens litt rart med en flate bak?

Mulig? Men unektelig praktisk da, for da slipper du at det som evt. står der velter over det som står på ovnen.

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Vi pusser opp et gammelt hus fra 1928 som er påbygd og endret på femtitallet (det er litt identitetsløst). Men jeg har en sterk emosjonell tilknytning til huset og ønsker å videreføre noe av den gamle "sjelen", som f.eks å bevare ett av de gamle, store skrå-overskapene med skyvedører på kjøkkenet (originalt fra 1950), og så kombinere det og noen andre retroelemeneter med en svært enkel kjøkkeninnredning (matt hvit uten profiler) og ovn med industrielt utseende. Jeg tror det kan bli skikkelig kult.

Det høres kjempefint ut!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat