Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-17, 21:20   #33
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.070
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Luksusvarer på billigsalg

Jeg var ikke på NO i år, men har vært innom på Black fridayene tidligere år. Ikke på de verste tidspunktene, og ikke for å få timestilbudene. Men jeg har jo sett kampene, og snakket med mange av dem som jobber der (jeg bor der, og har blant annet to barn som jobber/har jobbet på NO). De som sloss og oppfører seg tulling, er stort sett innkjøpere fra småbutikker i Oslo. De tar med seg alt av alle størrelser, har med seg noen «gorillaer» som holder vanlige folk borte fra timestilbudsstativene mens noen stapper varer i poser, esker og trillevogner. Helt sprøtt å se på.
Sånn ellers er det gjerne rolig, avslappet stemning der selv om det er mye folk. Og folk kommer virkelig utenfra. Vi som er derfra orker gjerne ikke dra dit den dagen -tilbudene er like gode andre dager

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat