Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-17, 20:24   #144
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Seriøst, den podcasten med innslag om Burøe hørtes bare veldig fjaset og tullete ut. Hva har skjedd med at man er uskyldig inntil det det er motbevist? Virker som det er nok å slenge ut anklager nå for tiden, så er det helt sant med en gang.

Jeg tenker at det er forskjell på å spre rykter om noen og fortelle om en selvopplevd historie. Mener du at folk som har opplevd trakassering ikke skal kunne fortelle hvem de ble trakassert av før etter en eit rettsak? Det er jeg litt usikker på om jeg mener.

Forøvrig mener jeg overhodet IKKE at familien til folk som har gjort noe dumt, skal henges ut,

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat