Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-19, 22:27   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dine beste Stockholm-tips

Vi har spontanbestilt tur til Stockholm i himmelspretthelgen. Sist jeg var i Stockholm var jeg gravid med snuppa uten å vite om det, så det er altså 15 år siden.

Vi vet at vi skal på Grøna Lund. Det vil vi alle 4. Men ellers er vi mottakelige for alle gode tips. Barna er 11 og 14 år, men den sosiale aldersforskjellen er langt mer enn 3 år. Snuppa vil shoppe. Knerten vil på kule museer. Jeg vil spise skikkelig god mat. Mannen min vil drikke rare og lokale ølsorter.

Vi har ikke fikset bosted. Hvor vil vi bo? Sentrum? Søder? Et helt annet sted?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat