Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-14, 23:13   #101
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du i rå kylling med hendene?

Jeg tar i kyllingen med hendene, selvsagt gjør jeg det. Og så vasker jeg hendene godt, i likhet med kniv og skjærefjøl (= oppvaskmaskin). Jeg skyller ikke kyllingen, hvorfor gjør man det??

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Dette synes jeg var en skikkelig tullete artikkel. Altså, går folk rundt og tror at det er farlig å få antibiotikaresistente bakterier på huden? Tror folk at antibiotikaresistente bakterier er mer hissige enn de som ikke er det?

Hva er greia? Jeg tar selvfølgelig i kylling med hendene, så lenge jeg ikke har sår på dem. Og i så måte er det ikke noe forskjell på Stangekylling eller den mest antibiotikamedisinerte kyllingen i verden. Har man sår, ikke ta i jord eller kjøtt. har man hel hud, no problemo.

Det er så godt å ha deg her, Esme!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er mye som er problematisk med kyllingproduksjon, men snart er det jo ikke noe mer igjen som ikke er problematisk. Vi prøver å spise lite av rødt kjøtt, men det det jo nesten bare kylling som er hvitt kjøtt. Det er noe galt med oppdrettslaks også, og jeg nekter å bli vegetarianer.

Her er jeg også. Det er sannelig ikke lett å vite hva man skal spise!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat