Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-16, 22:28   #6
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: XXL sin nettbutikk

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg har vært på speiderforeldremøte nå i kveld for å få info om kretsleiren til sommeren. Må ut og handle mer ting ser jeg og ikke minst få laget leirbålskappe. Og jeg syr ikke engang!

Akkurat samme formål jeg handler til. Blir jo sikkert strålende vær siden jeg har handlet støvler, gummiregntøy og yttertrekk til soveposen.

Her var det visst ikke tradisjon for leirbålskappe, men vi kunne sy dersom vi ønsket det. Og da måtte vi visst applikere skjoldet til speidergruppa på den. Akkurat å sy en kappe i ull er jo ikke noe problem, men applikering er ikke min favorittgreie. Så får se om jeg gidder. Hun har jo vært på mange turer på kaldere tider av året uten og klart seg helt fint. Tenker jeg sender med både ullundertøy og ullgenser i tilfelle kjølige kvelder.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat