Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-18, 22:47   #169
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Vi spiser nok FOR mye godis ja.
Jeg er den eneste som drikker noe særlig brus. Går nok 1 1/2 L cola i uken.
Jeg er også den med endel trøbbel med diverse mat. Så boller, kaker og desserter spiser jeg veldig sjeldent. Og all middag er laget fra bunnen.

Jeg kjøper typisk to plater sjokolade, en pose Sørlandschips med salt, en pose med annen chips og muligens noen nøtter eller litt smågodt ved siden av.
Godis settes på bordet, og alle kan spise. Salt potetgull er det eneste jeg tåler. Og litt sjokolade. Så de andre spiser resten. Stort sett så spise jeg hele posen med Sørlandschips alene. Snuppa og jeg kan kose oss med godis. Gutta sluker. Spesielt mannen.

Jeg holder på å skrenke inn. Mest med tanke på mannen egentlig. Sakte men sikkert, så han ikke blir mistenksom. Neida, jeg kunne sikkert spart noen kilo om jeg hadde vært flinkere jeg også.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat