Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-18, 20:50   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mange GB datatrafikk har dine barn/ungdommer?

Jeg er økonom i sinn og skinn. Hvis jeg får noe som har en øvre grense, så er jeg livredd for å bruke det opp. Ungene mine er visst ikke skrudd sammen på samme måte. De bruker datatrafikk som fulle sjømenn, og går stadig tom når det er masse måned igjen. Særlig eldste sitter gjerne og ser på videoer i 10 dager. Og går tom. Er det sånn det bare er? Eller bør de kunne utvise en viss grad av moderasjon?

Selv bruker jeg ca 1GB, og synes selv at jeg er på nett «hele tiden». Men jeg er sikkert flink til å bruke wifi der det er tilgjengelig.

Hvor mye datatrafikk har deres barn? Vennligst oppgi alder på barnet også.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat