Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-18, 15:11   #32
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Jeg har reist mange overfarter med Superspeed. Flest turer med den største av dem. (Som oftest er den som går fra Kristiansand selv om de bytter litt).

Superspeed er transportetappe, ikke cruise.

Vi bruker ikke bestille buffet. Har gjort det et par ganger, men synes det er like ok å kjøpe mat i kafeteria eller på pizza/grillrestauranten (sistnevnte bare på største båt).

Flyseter bestiller vi en sjelden gang. Det er kjekt å ha på de aller travleste dagene i høysesong da det kan være vanskelig å finne seter ellers. Vi bruker også å bestille det dersom vi tar siste båt på kvelden og vil sove. Ta med headset, så får du se TV og sløve.

Det er sjeldent behagelig å være på dekk. Dvs det er friskt og kaldt siden båten har litt tempo.
Danseband og show er det ikke.
Det er rett og slett ikke den type båt. Kaptein KID har vel noe for unger, men ellers ikkeno.

Butikkene har ok utvalg. Jeg liker matbutikken best. Dvs den lille butikken med litt mer gourmetmat. Det hender det er ok tilbud på klær også enten i klesbutikk eller taxfreebutikken. Det meste i klesbutikken er dog ikke min stil.

Båtene er av de mest stabile som finnes.
Jeg er oppvokst med danskebåter og har vært gjennom hele rekka. Fjordcat og Silvia ANA som de verste i uvær. De store tradisjonelle fergene var litt bedre enn de to, men Superspeed er def mest stabil.
4 meter i fjordcat er nær-døden-opplevelse. 4 meter i Superspeed er helt ok synes jeg.

Superspeed er ingen opplevelse, men veldig ok transport. Det er mye folk og støy i juli, men headset og voyagersete er glimrende. Da går tiden kjapt.

Får du den største av dem (Superspeed 1 er det vel) selges gode steam buns i pizzarestauranten.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat