Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-18, 09:39   #89
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Ferdigtesta! Løp 3000m på 11:52, altså med snittfart 15,2km/t. Veldig fornøyd siden jeg ikke har fått lov til å løpe raskt siden midten av oktober pga en leggskade. Kun sykling og rolige løpeøkter siste 3,5 månedene. Var vondt så det holdt, hadde snittpuls på 95% av maks under testen

Du er jo helt rå på fart og evnen til å presse deg. Regner med at du kjenner makspulsen din veldig godt, og at du har løpt nesten 12 min med melkesyre. Det er i følge instruktøransvarlig på toppidrettsutøver nivå. Men så synes jeg å huske at du både konkurrerer og vinner mosjonsløp med både det ene og andre kjente navnet.

Jeg har sett Mesternes Mester og humret litt da Solveig Pettersen grudde seg til biiip test. For det var de eldste proffenes privilegium å slippe biip testene. Og fart tester var medvirkende årsak til at hun ikke orket mer av toppidrettsutøver livet. Det er jo vondt å trene sånn, og sikkert vondere med årene for å klare å holde tritt med de unge spillerene.

Jeg tror de fleste av oss gjør som Bluen. Tar de samme treningene med samme fart som sist, og er fornøyd med det.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat