Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-17, 15:36   #78
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkle og populære langpannekaker

Jeg må bryte sammen og tilstå at jeg ikke er storfan av kokos selv heller. Det var derfor populariteten til denne kaka kom litt overraskende på meg. Jeg fikk den anbefalt, og tenkte at det var et greit tilskudd til det andre i bursdagsselskapet, særlig fordi den kunne lages helt uten melk (vi hadde en gjest som ikke kunne spise meieriprodukt overhodet, heller ikke laktosefritt), den virket enkel å lage, og jeg hadde de fleste ingrediensene. Jeg ble først overrasket over hvor god jeg selv syntes den var, deretter over hvor ville ungene var etter den. Jeg tror den ene jenta i selskapet spiste seks stykker, og enda ba hun om å få med seg et stykke i hånda da hun gikk hjem. Nå er den obligatorisk i alle våre kakeanledninger.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat