Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-18, 11:21   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.357
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flink å lage mat? Gjett sammen med meg på en oppskrift!

Forskjellen på bacon og svinefett er jo nettopp at bacon er røkt og saltet. Så da er det ikke nøyaktig det samme. Det vil jo sette en litt annen smak på bakverket, men det finnes jo mange ulike typer bacon, mtp hvor saltet og røkt det er.

Smult er svinefett, og det får du kjøpt i noen matbutikker med godt utvalg. Har du en slakter i byen, vil jeg tro du kan kjøpe det der også. Om du skal ha 100 gram baconfett krever det jo endel bacon.

Jeg går ut i fra at de tenker fett som har vært smeltet ja, slik at det enten er rennende eller mykt. Ikke avskjær fra kotelett, liksom. Det er det de mener i alle oppskrifter jeg har sett, i allefall.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat