Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-21, 06:32   #17
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan få ryggsekken til å sitte godt

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det var litt flåsete ment altså, men jeg spiser mer, og bedre enn før. Trening er viktigere for meg enn vekt, og for å klare å trene sånn som jeg vil må jeg spise nok. Skal ikke påstå at jeg kan fiskmeldes, men jeg er ihvertfall på rett spor.

Sliter med akkurat det samme frukt.. men jeg har hatt et litt ufrivillig vekttap, eller ufrivillig og frivillig.vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Ble vel at jeg tenkte at nå er det 2 kg for mye så fikk jeg tilfeldigvis magesår og klarte ikke spise. Gikk ned disse. Sluttet på antipsykotisk medisin og nå har jeg ikke matlyst og ja, da går vekten nedover. I tillegg har jeg mer overskudd etter å ha sluttet på nozinan så det er mer bevegelse. Jeg ser veldig godt at jeg MÅ opp i vekt. Ribbene er synlige og det ser ikke bra ut. Flere rundt meg har sagt at jeg kunne godt lagt på meg litt igjen. Jeg har jo fulgt med på vekta selv men har ligge stabilt de siste mnd før jeg plutselig mistet et par kg nå de siste mnd. Samtidig har jeg ikke sett meg naken i helfigur på ganske lenge (da jeg ikke har sånn speil her jeg bor, kun hos pappa) så når jeg da så meg selv naken på mandag så eh ja fant jeg jo ut at jeg måtte spise.

Fikk jo også melding fra fastlegen denne uken at hun ville egentlig ha meg inn denne uken til samtale om ernæring..

Har også merket det litt på rygg sekken men siden det har gått sakte ned siden nyåret så har jeg ikke merket det så godt men det er jo noe som må taes tak i.

Spørsmålet er jo bare hvordan.. ikke like lett når man tidligere har vert redd mat men samtidig vet at man må spise!

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat