Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 22:10   #64
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aldersgrupper og rotete hjem

Det går jo ikke an å stemme lenger, men;
30 årene, mange barn, ofte totalt kaos.

Det verste er at jeg er oppdratt til å skrubbe huset før hver helg, rydde og ha det fint, og liker å ha alt organisert og i orden. Jeg koser meg når jeg kan legge ting i bokser, merke dem hva de inneholder, og vet hvor alt er.
Men en gang mellom barn nr en og barn nr tre og fire skjedde det noe.
Jeg er mye alene med hus og barn, og jeg har bare ikke sjans i verden til å ha nok energi til å ha det sånn som jeg gjerne vil ha det!
Akkurat nå jobber jeg ikke, og da er saken en annen, men når jeg jobber, hvordan skal jeg få tid? Og ork?

Jeg tror vi har det langt mer rotete enn de fleste jeg kjenner, og jeg hater å få besøk uten forvarsel. Typiske bombeområder er gangen som er tre kvadrat stor, kjøkkenet som er alt for lite, og badet med alle klær som flyter. Og som jeg og mannen alltid er enige om, selve ryddingen tar jo såpass tid når man skal gjøre det ordentlig, at når man er ferdig orker man ikke vaske som planlagt. *sukk*

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat