Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-23, 07:55   #36
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.034
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

Jeg tenker at saken til Borten Moe ble en tankevekker for Huitfeldt. Hun hadde informert mannen sin om reglene, og hun viste at han handlet mye. Men å sette seg inn i alle handlene hans høres ut som en omfattende jobb, så jeg kan på en måte forstå at dette rett og slett er en ting de har unngått å diskutere. Helt frem til nå hvor de innså at dette burde de ha diskutert.

Jeg så et intervju med Huitfeldt i går, og hun var tydelig på at det var veldig, veldig mange ting hun fikk vite i sin jobb som hun var klar over at ikke skal diskuteres på hjemmebane. Det lød veldig troverdig.

Jeg håper at hun kan fortsette i jobben og at det ikke dukker opp masse etterspill som forkludrer det bildet jeg har nå - litt klumeste og rotete, men forståelige handlinger.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat