Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-19, 12:05   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper man tynt bomullsstoff?

Jeg kjenner at jeg blir veldig spent på hvilken bunad du har.

Selv har jeg østfoldbunad, og den har ikke så mange valgmuligheter. Det finnes et forkle til den også, men det har jeg nesten aldri sett i bruk.

Vi diskuterer aktivt dette med arvet sølv for tiden. Snuppa fikk nemlig sølv til finnmarksbunad i dåpsgave fra svigermor. Tanken var at svigermor skulle sy bunad til konfirmasjon, men en rekke omstendigheter gjør at det ikke kommer til å skje. Dette bunadssølvet har snuppa brukt som pynt på diverse festdrakter opp gjennom årene, men nå er det tid for å velge bunad til konfirmasjon. Snuppa ønsker seg nordlandsbunad (hvor det er stedlig tilhørighet i massevis), men er det da greit å bruke sølvet hun har fra før? Selv om det er svært annerledes enn det sølvet som hører til bunaden?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat