Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-18, 08:22   #649
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Har det opprinnelige intervjuet i Aftenposten og det er bare helt utrolig hva Trine Skei Grande har måttet tåle av hets, drapstrusler og rykter. Det siste grusomme ryktet jeg hørte om bryllupsepisoden var at 16-åringen skulle ha Downs.
Jeg er absolutt ikke fan av Venstre i regjering, men kjøret mot TSG er vel i overkant, tenker jeg. Og det må være lov å kunne bli politiker og ha levd et normalt liv uten tanke på at man skal være perfekt for at en en gang skal kunne bli topp-politiker.

Det siste du skriver, synes jeg er særlig viktig. Man må få lov til å ha levd et liv i forkant av et politisk verv, og jeg tror at det gjør folk til bedre politikere også. Litt realisme, litt hverdagsutfordringer. Noen opplevelser å dra erfaring fra. Et menneske kommer med mange fasetter, og jeg synes det er trist hvis det er sånn, at vi ikke har rom for det i politikken også. Så er det selvsagt graden av ALT. Mye av det vi har hørt om i det siste, er langt over streken og er ikke med å løfte frem hverken mennesker eller sosial evne.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat