Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-18, 10:44   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.371
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tørketrommel med utlufting, men jeg har ikke utluftingshull

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Det er hvertfall et stort hull bak, og det jeg lurte på var nettopp om det gikk an å kople på noe greier som gjør at dampen går i en slags slange og ut i avløpet for eksempel. Men det koster vel kanskje litt det også.


Høres nesten ut som det mangler noe? Eller at delene hun ikke har trengt har forsvunnet. Vår har nemlig nettopp en slange som man enten kan feste opp til den oppsamlingsbakken, eller andre steder. Jeg har ikke kjempemasse erfaring altså, vi har bare hatt to tørketromler i vårt liv. Den første kjøpte vi brukt da Hiawata ble født, og ville vel i dag vært 20-25 år gammel. Den hadde begge deler, og det hadde alle andre vi så på også. Deretter kjøpte vi ny brukt for kanskje 5-6 år siden, og den er sikkert 10-15 år gammel i dag. Samme på den.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat