Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-14, 12:12   #50
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Birken-syklister sendt til sykehus. Trodde vaskemiddel var sportsdrikk

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Strengt tatt har dette ingenting med om man har lært seg å sette på en vaskemaskin eller ikke.



OMO-logoen er velkjent. Dette produktet som er merket med aktiv&sport er ikke like velkjent. Jeg er har ansvaret for klesvask her hjemme, men jeg hadde ikke sett dette produktet før i sommer. Jeg er ikke spesielt opptatt av reklame og plukker som regel med meg det mest kjente om jeg handler. Som regel er det mannen som gjør innkjøp.

Jeg humret også over saken. Den har jo et smått komisk preg. Allikevel, jeg synes ikke det er helt på trynet. Flasken ble delt ut når startnummer ble hentet. Som regel er det drikke eller noe annet man da får. Ikke vaskemiddel til klærne. Hva skal man med det over fjellet, liksom?

Så tja, komisk, men ikke idiotisk. Jeg tipper dette var menn med nervene i helspenn som hadde tankene sine et helt annet sted.

Jeg har aldri sett dette vaskemiddelet, men jeg ville nok uansett reagert på OMO-logoen, konsistens, farge og lukt på produktet.

Jeg er enig i at utdelingen var idiotisk, men likevel. Man forventer ikke at norske menn ikke leser på etiketten men velger blande det ut i vannet sitt. Hvor fikk de bladingsforholdene fra? Skulle vært interessant å vite sånt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat