Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-15, 22:37   #107
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Jeg klemmer på mann og barn, men de fleste andre kan gjerne holde fingrene, og kroppen, langt unna meg. Jeg foretrekker å stå på bussen i stedet for å sette meg sammen med en ukjent (men gjør det likevel, for "skams skyld"), hater close talkers og folk som deler for mye personlig med meg (igjen, med mindre jeg kjenner dem svært godt.) Selv deler jeg bare personlige ting med mann og evt, med to nære venner, foretrekker å holde kortene tett til brystet når det gjelder andre. Konklusjonen er vel at jeg har en rimelig gigantisk intimsone.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat