Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 18:50   #36
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: Forventes det at alle undommer har ski?

Jeg lar ikke ungene slippe unna skidager og oppmuntrer del etter beste evne. Jeg vet også at de fleste klarer seg gjennom 7 km på ski om de må. Jeg kan også det tror jeg. Det står ikke på kondis for min del, men på teknikk.
Jeg har tenkt at skidager i skolens regi har som formål å gi positive opplevelser.

De elevene som trener langrenn og som har fem par ski og elsker sånt får skiturer absolutt hele tiden. De elevene som ikke opplever sånt hele tiden er det vel et mål om at skal få noe positivt ut av dagen, ikke «lære seg å hate ski dypt og intenst for resten av livet»?

Jeg tror ikke man gir unger skiglede ved å sende dem ut i en 7km løype uten at de har gått på ski før. Skileik og lavterskel derimot kan nok bli fint.

Det ligger saktens lærdom i å tryne i hver bakke og henge etter resten av klassen, men jeg tror ikke det er den type lærdom som ligger i målsettinger for sånne arrangement.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat